Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2020. szeptember 29., kedd

Megkésett halotti tor

2020.09.29.
(2018.09.29. Deseda)

Nem hittem volna. Ezelőtt pár héttel még nem hittem volna, hogy annak a halnak amit utolsóként hoztunk haza együtt, annak még megvan a fele.
Pedig így történt. Ott lapult a fagyasztóban.

Pár hete, vagy egy hónapja, ez mindegy is, rendezkedtem a mélyfagyasztóban. Kezembe akadt egy fagyott ponty csomag, amin erősen megkopott a feliratozás, de azért ki tudtam silabizálni.
- '18.09.29. Zsömi -
Azonnal el is döntöttem, ha ennyit kibírt, akkor már mindegy az a pár hét, ez a hal azon a napon fog asztalra kerülni amikor megfogtuk. 
Nem így terveztem, nem szoktam évekig tárolni semmit a mélyfagyasztóban. Így alakult. Nem tudom, hogy miért, mi okkal, milyen hatalom irányította a véletlent.

Azt gondolom, mindent megírtam én arról a napról, az utolsó elhozott és az utolsó együtt fogott halunkról az:

Most pedig a sors, vagy a véletlen, vagy valami más hatalom úgy intézte, hogy az a két esztendővel ezelőtt fogott halunk lett az emlékezés főszereplője, egy megkésett halotti tor, egy vacsora keretében.
Nyugodj békében kicsiny barátom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése