Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. június 26., vasárnap

Arckép

2009.05.01.Somogyaszaló
Hát nem egy jóképű gyerek?
Egy jóképű gyerekről, egy jó kép!
Mennyire vörös volt még akkor a kölök!

Csupa vidámság, csupa derű!
Fiatalos, jó kiállás .... és a régi hám.
Az a hám, az egyik csónaktúrán a Deseda mélyére került. Melinda vett fel valamit a csónak aljáról s közben felrántotta a hámot is és csobb ... vehettünk újat. Kerestem, de nem tudtam megakasztani a fenéken. Pedig jó pár dolgot ejtettem már bele én is a vízbe, rendszerint megtaláltam.
Ezt nem. Túl könnyű cucc, elvihette az áramlás.

1 megjegyzés: