Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2020. július 30., csütörtök

Minden múlandó

2013. Akkor készült a fotó. A régi kalap. Ki tudja hány évig portyáztunk együtt amikor azt viseltem? Tán végig? Meg nem mondom. Nem hiszem ugyan, de jelentősége sincs. Ami biztos, nincs már meg.
Nem sokkal élte túl Zsömit.
A sok napsütés, ázás, mosás kikezdte az anyagát. Már egy éve, hogy kiselejteztem. Sajnáltam. Van egy kék is, egy terepmintás, de az volt a kedvencem.
Talán mert abban lődörögtünk e legtöbbet együtt, talán a fenti fotó miatt, talán másért? ... Mindegy.
Mire kimúlt, kezdett szétfoszlani, már a színe is elment. Eredeti színét csak belül őrizte meg ahol a nap soha nem érte.
Véletlen bukkantam erre az új darabra. Némileg hasonlít, hát nem hagytam ott. Némileg ... Leginkább az eredeti szín, no meg a karima varrott bordázata.
Másban nem. Anyaga is vékonyabb, nem is fog annyi időt bírni. Mindegy. Nosztalgia. Azért is vettem meg ezt, nem pedig egy szalmakalapot. ... Lassan kievezünk a júliusból is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése