Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2021. november 16., kedd

Ma három éve ...

2021.11.16. Deseda - Arborétum

Ma három éve, napra három éve, hogy Zsömi nincs ezen a világon. Három év telt el a halála óta, és én még a mai nappal sem vagyok kész arra, hogy ennek a blognak az anyagát -Zsömi életét- összegyúrjam egy egésszé.
Kezdem azt hinni, soha nem leszek rá kész.

Ma bejártam az egyik kedvenc helye a Deseda arborétum minden egyes szegletét, majd minden fát, bokrot ami még meg van és amit ő is ismert.
Gombákat fotóztam, mert gombászni is imádott velünk.
Ezen idő alatt Meli mama nagy túrát tett a partok mentén, mert azt is imádta, imádta a Desedát, a kóborlásokat, a pecát, a vizet ...
A vízre majd tán holnap, ha az időjárás is engedi.

2018. november 16.

 Utolsó leheletéig ...
-Az utolsó órái, az utolsó cselekedete és az utolsó lélegzetvételei. Én azt hiszem, szép halál nincs, az nem jó kifejezés. Jó halál talán van. Neki azt hiszem jó halála volt.-

4 megjegyzés:

  1. Már 3 éve. Együtt sírtunk, együtt reménykedtünk... És együtt emlékezünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, már három éve. Repül az idő.
      Hálás vagyok az együttérzésért, erőt adott a harchoz amíg küzdhettünk, és könnyebb volt kibírnom, elviselnem.

      Törlés
  2. Ismerős érzés, néha naponta 3x indulok a nyáron elvesztett kutyánkhoz. Hogy ezt mi hozza elő ilyenkor?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor még friss érzés. Fogadd részvétem. A hiánya. A hiánya, mert minden napra jut valami amit együtt szoktunk csinálni, de már nincs.

      Törlés