Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2017. augusztus 27., vasárnap

Paloznak (fürdés vitorlásról)

2012.08.18-19- Paloznak
Családi találkozó.
A második napon kivitorláztunk. Természetesen én és Zsömi csak mint utas. Az igaz, hogy a vízen himbálódzás nem új dolog Zsöminek, de ekkora fedélzeten még nem volt.

Íme az egyik kapitány. Vagy kormányos? Mindegy.
Nekem mindegy, neki nem biztos. :)







Zsömi és a csajok. Élvezik az utat. Zsömi meg pláne!



Itt pedig már a vízben. Azt nem mondom, hogy nem volt őkelme megilletődve. Meg volt. Talán megérezte, messze van a lába a mederfenéktől s mesze a part is. Ezért aztán nem akart elszakadni tőlem, de én sem akartam. Nem szerettem volna ha megijed s elmegy a kedve a víztől.

Nem ment el!
Kicsit lehűlt, kicsit taposta a vizet és ki is tettem a tatra. Onnét meg már leste a vízben pancsolókat. Lefújtam hát.
Tudja már meg, hogy is van az, ha ő a szárazon a vízben meg egy "dagadt rozmár".


S hát akik ott voltak.
A családi fotón helyet kapott Zsömi is.
Szép volt, jó volt s ezért természetesen "visszatapsoltuk".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése