Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2017. október 3., kedd

Csónakosok

2013.04.29-i bejegyzés a MJ - Vándor blogról

Itt vagyunk la! "Csúszunk" a víz tetején és figyelünk. Még én is. Zsömi jobban.
Ez nem csoda ő vadász és kutya. Én csak vadász, vagy ...? Na ezt hagyjuk!
Jóképű gyerek nem? ... Mármint a vörös, ott az orrban. ...
Én csak szép vagyok. Szép szőrös.


Nagyapám azt mondaná: -Fiam, olyan szőrös vagy, mint a háromnapos pince ...! Fúj! ... Hogy hová lett a borotvám? Na hová? Na hová? Ha tudnám, akkor nem lennék szőrös!

Tessék itt a baloldali profilból levett körözési képem. Nemcsak szőrös, de hosszú hajzattal megáldott kicserzett bőrű humanoid. Humanoid jelentése: kifejezetten emberszerű, emberi alakú robot. ( A megfelelőt kérem aláhúzni!) A hosszú hajtól is és a szőrtől is már megszabadultam. Azóta nem is találnak, hála ennek a rossz körözési képnek. Érdekes dolog ez a hosszú haj! Én azt tartom, egy hölgynek legyen hosszú a haja, egy férfinak meg rövid. Mivel engem a nejem nyír, az Ő frizuráját meg a fodrásza készíti .... így aztán az enyém hosszú, az övé meg rövid.

Őt meg senki. Mármint nyírja. Őt elég fésülgetni. Jó a "tolla" a kis huligánnak, főleg ott a füle környékén. ... Haúú! Most látom! Zsömi láthatósága kedvéért túlságosan félrehúzódtam és felfedtem a hajó titkos fegyverét. A két vetőcső.
Nem magvető. Torpedó. Oda kell behelyezni a két darab 125-ös kaliberű romboló fejet. Aztán: Tűz! Tűztünk mi. Akkor még vidáman evezgettem, Zsömi vidáman "sasolta" a vizet, nádat, Melinda pedig vidáman fényképezte a látottakat. Íme!
... Tudom! Választhatott volna szebb látnivalót is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése