Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2017. november 29., szerda

Kő, kő és kő

2013.08.10-i bejegyzés a MJ - Vándor blogból

A Fénykereszt után fojtattuk a hőtúrát és Gyenesdiásnál bekeveredtünk egy elhagyott kőbányába. Amúgy is szöcsketikkasztó volt az idő, de az izzó kövek közt meg egyenesen csúcs! Akkor hát irány a csúcs! Egyenesen.

Mi sem bizonyítja ékesebben, hogy a kép közepére komponált jó formájú segg az enyém, minthogy ott kapaszkodik mellettem Zsömi is. Kb addig a pontig.

Akkor aztán elege lett a melegből, porból, csúszkálásból meg aztán amúgy sem érthette a célt. Hová mentem? Fel. Csúcs! No nem egészen a csúcsig.
A képen már ott látszik előttem, kissé balra, a cél. Az a kis fenyő. Lentről szúrtam ki és egyszerűen kíváncsi lettem, miként, hogyan kapaszkodhatott ott meg s mi a titka amitől még él is?

Felértem hozzá. A természet visszahódító erejének eme előretolt kis harcosa, ott kapaszkodott egy omladozó, málló kiugrón az iszonytató hőségben, a csupasz, izzó és porszáraz kövek közt és ... És élt!

Nahát! Ott felszívni a vizet! Ki gondolta volna? Lefelé sem volt egyszerű.
De jöttem. "Jöttünk." Egy kő, egy én, egy kő ...
Lent kaptam hideget is -nem mondom meg miket-, fent meg, mint már mondtam is, volt a meleg. S előttünk kő, mögöttünk kő, jobbra kő, balra kő, alattunk kő ..."Ej mi a kő!" És mekkora volt a hő!
Azóta tudom, a zerge azért nem tojással szaporodik, mert a tojat megsülne a sziklán. ... Bölcs a természet no! Roppant bölcs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése