Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. március 22., csütörtök

Kis kényeztetés

2015.03.28. Kaposvár (nálunk)

Kiestem megint az időrendből, mert ez is egy rejtőzködő kép volt, anno nem a helyére tettem és most jöttem rá a készítés valódi dátumára.
De ez szerintem egy annyira jópofa kép, hogy semmiképp nem bírtam volna kihagyni Zsömi élettörténetéből.
Médi kényezteti, kedveskedik Zsöminek jutalomfalatkákkal.
Meg kell mondjam, Médinek nincs nehéz dolga, mert ő bármilyen kutyafalatkákat is ad Zsöminek azt azonnal elfogadja s megeszi. Pedig van több olyan is, amit megvettünk, nem tetszett neki és tőlünk nem fogadja el. Félretesszük, jön Médi, megkínálja vele és Zsömi úgy eszi mint aki még soha nem kapott jutalomfalatokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése