Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. március 16., péntek

Y-ágú-barlang

2015.08.07. Bejegyzés a MJ-Vándor blogból

Legutóbbi, UFO-nak titulált fotóm, ezen barlangban készült. Véletlenül.
Az Y-ágú-barlangnak elnevezett képződmény, hosszú ágának mélyén világító mécseseket akartam lefotózni, csak épp a vakut nem pattintottam elő.
Néha aztán, az efféle kétbalkezes megmozdulások, további életet élnek meg, és baromságokat generálnak. Mint ez is. Pedig ha valahová nem kell az UFO rejtély, hát akkor ide biztosan nem! Van itt épp elég.
Az Y-ágú-barlang a Holdvilág-árokban található, lépésnyire a Meteor-létrától.
Esős időben fennáll a veszélye, hogy esésnyire. A Holdvilág-árok ősi temetkezési, kultikus hely, egyes feltevések szerint ezen a területen állt egykor Attila városa (Szikambria). A másik nagy feltételezés, Árpád fejedelmet temették itt el.
Hogy hol tart manapság a feltételezések feltárása, bizonyítottsága, arról nem nehéz olvasnivalót fellelni, ezért én nem koptatom tovább az ujjaim begyét ezzel a vonulattal.
Nekem, emlékezetes hely maradt. Biztosan járni fogok még itt. Igaz, sem UFO-val, sem a nagy ősök szellemével nem sikerült összeakadnom, ... de valamivel igen. Nekem is csak feltételezéseim vannak. Valószínűleg feltételezés is marad. Legközelebb mesélek róla.

Csak hogy érthető legyen a régi bejegyzés, hát beillesztem a rámutató linket a rejtélyes utalásomhoz, amivel összeakadtam. "Kiütéssel győz ..." címmel írtam meg anno. (címre kattintva visz az út a történethez)
Befér ide a sztori, hisz Zsömi is ott volt mellettem, de ő szerencsére megúszta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése