Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2020. május 26., kedd

Fárasztó túra, Plitvicei tavak

2012.05.26. Plitvicei tavak

Napra pontosan nyolc éve. S mert lassan ennek az esztendőnek a  májusa is lecsorog az idő torkán, hát elfogadtam a Google Fotó ajánlását, és az a gyönyörű túra lesz a havi emlékezés. Gyönyörű túra volt, ámde nagyon fárasztó.
Az utazással együtt nekünk is leterhelő volt, hát még Zsöminek.

Ezt mutatja az első kollázs. Az indulás pillanata Plitvicén, a túra közben egy kis pihenő a levélágyon, és a vége ahol már kidőlt.
Aludt szegény, mint kit kupán vágtak, egész úton hazáig.




Plitvice, a nagy vizes túra

ezzel a címmel került be Zsömi élettörténetébe. Ha érdekel, kattints a pirosan kiemelt címre és átirányít oda.





Kit a tó szépsége is érdekel, hát:
Plitvicei tavak és:
Plitviceitavak 2. címmel írtam róla pár sort és mutttam fotókat róla.

A többi fotó a tavakról, túráról pedig a Google Fotóalbumomban (zölddel kiemelt alul), ahová most ezek a fotók is kerültek.
Épp ezért, lesz olyan kép ami az albumban többször is megvan.

A többi kollázshoz, és a vetített sorokhoz pedig nincs magyarázat. Igyekeztem úgy válogatni, hogy ezekben csak olyan fotók legyenek amin Zsömi is rajta van.
Nem feliratoztam, mert mind egyazon napon készült, csak a fotósok voltak mások. Én, Meli, Pöti, Szato, Krisztián. Kinek a vetített túl gyors, a fotók eredetije megtekinthető a: Plitvicei tavak albumomban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése