Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. július 28., csütörtök

Nosztalgia járat

2009. Magyarkút.
Aranyoskút kilátó.
Fantasztikus innét a kilátás a Dunakanyarra. Páramentes időben látni Visegrád várát. Jó néhány fotót készítettem már innét, néhány már meg is jelent a fő blogban. Zsömi mindig ott volt.

Zsömi bár mindig ott volt, de a fotózás nem nagyon érdekelte, meg a kilátás sem igazán.
Őt a csatangolásra szólító terep érdekli, esténként meg a hasa. Kivétel ez a kép, itt már nem érdekli, nem kenyere a pirított kenyér. A szalonna, az igen! Megszokta a tábortüzet, ne zavarja a láng, a füst. Ehessen.


Ez itt a Csattogó völgyben állított magyarországi Szent Jakab emlékhely, az El Camino-t megjárt magyar zarándokok találkozó helye. Mi nem jártuk meg, csak itt voltunk.

Látod? Így tudok örülni és örömemben vigyorogni, amikor élvezem a kirándulást.
És általában élvezem!

Sínen vagyunk, mint ...
Na jó! nem akarom megbántani senki érzékenységét, ezért csak sínen vagyunk.
Ez a Vác -Magyarkút nyomvonal. Rövid pihenőt tartunk. Soha nem értettem az indiánok miért tapasztották a fülüket a sínre? Úgy nem nagy kunszt megmondani, messze még a vasparipa. De már jön. Különben meg két füle van, az lett volna a kunszt ha mindegyik sínre ráteszi. Egyszerre. De ha az nem ment, miért emerre? Miért nem amarra? Hisz ha a vonat jön, akkor a másikon is jön! Nemde?
Itt viszont nem jött! Szerencsénkre.
Gondolom megéreztem volna, nem csak dobhártyát rezegtet, hanem ....

6 megjegyzés:

  1. Tudom, oktató céllal készül a blogbejegyzésed. Célod: bemutatni az ország szépségeit.
    Jó lenne tőled a mindennapjaitokat bemutató oldal is. Jobban tudnám szeretni.
    Van ilyen, csak nem találtam rá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább azt mondanám, Zsöminek a velünk töltött éveit szeretném megörökíteni. Nem akarok én oktatni. Csak mesélek. Amikor elérem a mindennapokat onnét azokat tudósítom.
      Addig pedig, ott van erre a célra a MJ - Vándor blog. Ott a közelmúlt eseményeiről mesélek, bár nem tartok én semmiféle időrendet, makacsul ragaszkodom ahhoz, nem naplót vezetek.
      Általában beszámolok, általában később mint mikor megtörtént.
      Hasonlóképp működik a ...tükör... blog is, csak ott nem tagadom a politika beteszi a lábát.
      tehát, mivel a politika ellenség lett hazánkban, ott az ellenség keze betette a lábát. :)

      Törlés
  2. Meg kell kérdeznem hogy lehet az, hogy a bejegyzésed rögtön megjelenik nálam? Az én bejegyzéseim hosszú órákat késnek. Van tipped miért?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezt meg nem válaszolom! Talán az eltérő rendszerek miatt? Én Blogger-t használok, ha te meg más rendszert, meglehet attól van az eltérés.

      Törlés
  3. Gyönyörű ez az ország! Köszönöm, hogy bepillantást nyerhetek olyan helyekre is, ahol még nem jártam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű! Én köszönöm, hogy meglátogattál! :)

      Törlés