Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2019. február 20., szerda

2018 mosolyai

A címet nem én adtam, hanem a Google Fotó, így aztán értelemszerű, hogy az összeállítás is tőlük származik.
S mert a mosolyok nagy részén Zsömi is szerepel, hát ide is illik.
Ha valami okból itt a blogbejegyzésen nem indulna el a zenés animáció, akkor az albumra mutató linken azért talán.
A linket pedig a : Rövid videók cím hordozza!

2 megjegyzés:

  1. A cím alapján azt hittem én ihlettem a bejegyzést, mert tegnap azt mondtam, mosolyogjunk, hogy itt élt velünk 15 évig. Ez a google valamit tud. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Valamit tud. Valamit tud, mert az összeállítás, meg a cím is onnét származik. Egészen jól összerakta. :)

      Törlés