Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2019. február 15., péntek

Talán őrangyalom lett ő is.

2009.02.16. Deseda Akkor készültek ezek a képek.

2019.02.16. Három hóval ezelőtt ment el Zsömike.

2018.11.12. Hazaértünk Budapestről Zsömivel.
Hazajött meghalni.
2018.11.13. Az utolsó utunk csónakon.
Már ez is búcsú volt és utána minden egyes nap.

2018.11.12-től 2018.11.16-ig.

Három nap a halálig! Három nap!

Nekem, ...nekem, 2019.02.12-től, három nap volt az út. Három nap hazáig. Három nap!
Zsömike halálának három hónapos évfordulójára én szerencsésen hazatérhettem megint.
Neki, a hazatérése után három napig tartott az út elmenni, nekem a távozásom után három napig tartott az út hazajönni. Ő már menni akart a napok alatt, én meg maradni akartam.
De hát, ez az Igaz Vándor oldala, így a velem történtek majd később és másutt. Egy másik oldalon.
Csak hát, .... a dátumokból a napok (12-től 16-ig) összecsengtek. Véletlen. A sors fintora.
Azt hiszem, az embernek nem egy őrangyala lehet. Talán több is. Nekem úgy tűnik több is. Egy nem bírna ennyi melót. Velem biztosan nem. Talán köztük van Zsömi is. Miért is ne?
Köszönöm! Köszönöm, hogy itt voltál! Köszönöm, hogy itt lehetek!

1 megjegyzés: