Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2019. május 12., vasárnap

Fehér arc

2017.05.11-én készültek ezek a fotók Zsömiről az: Amur lesen, amit pedig
2017.05.13-án írtam meg. Ma pedig a két dátum közt vagyunk.
Fülledt meleg volt akkor erős széllel, az erős szél megjött mára.
Ebben a májusban még nem amuroztam. Nem láttam nyomuk sem.
Ma az időjárás nem olyan, holnap meg nem mehetek.

Üres marad hát a csónak holnap is, holnapután is, a többit meg nem tudhatom.
Holnap nem mehetek, holnapután pedig pláne nem!
Megint elmarad egy emlék út, lesz még ilyen rengeteg, de az emlék maga nem marad el.
Üres az a hátsó pad. Nagyon üres! De látni a fotókon nagyon jó. Milyen ősz volt már akkor!  Teljesen fehér pofika. Akkor már a nagy melegektől is óvtam. Nagy hőségekben, tartós, nagy napsütésekkor vagy maradt idehaza, vagy árnyékot kerestünk a parton.
Meglehet, hogy most már nélküle is, most már nekem is ezt kell majd tennem.
Nekem is őszül már a képem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése