Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. május 11., péntek

Köztünk a víz

2016.08.21. Deseda tározó
Bejegyzés a MJ - Vándor blogról

Gyönyörű időjárás ígérkezett és az is lett. Kicsit sétálgattunk gombák után, majd csónakba ültünk, lecsorogtunk egészen a Füred szőlőhegy alá és azzal szembeni oldalon, még a Répási-öböl bejárata előtt, találtam egy szimpatikus helyet.
Jó nagy placc, fákkal. tisztással, árnyékkal, napos résszel.
Kikötöttünk, kitelepedtünk. Akkora égető napverésben nem ajánlatos kint maradni a nyílt vízen, hamar "szénné" lehet égni. Zsömit már lefelé menet bele kellett lógatni a vízbe lehűlni, nehogy elérje a hőguta. Az is igaz, nagyon nem siettünk, megpróbálkoztam a pergetéssel, nulla sikerrel. Kikötöttünk, berendezkedtünk, készségek bevetve. Eszem, iszom. Pontyra csaliztam. Nulla siker. Négy után, mikor már gyengült a nap, kieveztem a nyílt vízre, horgonyokat eresztettem és onnét dobáltam a partszélt. Nulla siker! Zsömi szegényem már akkor is vágyakozott mikor a parton hagytam, de beletörődött, kis idő múltán és betelepedett az árnyékba. Viszont szemmel tartott! Rögtön kiszúrta mikor összetoltam a botokat, s kiült az ideiglenes kikötőhelyre. Onnét nézte végig a pakolást, horgonyszedéseket és a kiutat.
Úgy várt, tapodtat nem mozdult! Be is ugrott s elfoglalta a farpadot. Ő menetkész volt. Kis idő múltán mi is. Összepakoltunk, visszamálháztam a csónakba s indulás. Visszafelé menet, sötétedésig szórtam a vízbe a szebbnél is szebb műcsalikat. Nulla siker! Az biztos, ez a horgásztúra nem a halfogásról marad emlékezetes. Halfogás nulla siker. Maga a nap, totál siker!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése