Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2019. április 2., kedd

Zöldben

Zöldben
Méghozzá illatos zöldben. Medvehagymás-
2012.03.31. Kercseliget felett a "hegyen".
Nagyon jól érezte magát ott. Csodálkoztam kicsit azon, hogy még a zöld, nyers a medvehagymát is megkóstolta.

2016.04.01.
Deseda parkerdő, kalanderdei játszótér
Alaposan körülnézett míg Médi játszott. Megvizsgált mindent. Írtam erről is anno. Csa azt ismétlem meg, játszótérre soha nem mentünk be, de ide a róka is bejár. S akkor más gyerek nem volt ott.

Ez is azon a napon volt, de már hátul, a végeken, ahol a madárles is van.
Itt megejtette a szokásos, már-már rituális mártózást. Ha másként nem is, de hasig mindig s mindenhol be kellett mennie a vízbe. Ha volt víz.

Ez pedig már a madárlesen.
Vidáman, egészségesen.

Ide is sikerült még elvinnünk amikor már nagyon beteg volt. Már kocsival vittem be a lesig és ölben a lesre.
Madarat akartunk lesni.

Elmondtam akkor, arról a látogatásról mindent.

2 megjegyzés:

  1. Az éjjel vele álmodtam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktam néha én is. Meg szinte mindig ő jár az eszemben és látom magam előtt elalvás előtt.

      Törlés