Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. december 17., szombat

Ösztön

2010. 10. 15-i bejegyzés a MJ - Vándor blogról.

Elárulom, hogy Zsömi kutyámnak van egy saját használatú kispárnája a csónakázáshoz, főleg a mostani már hűvösebb időkre.
Néha mégis belefekszik a merítőbe.
Megfigyeltem, hogy csuka szákolását követően teszi ezt, mikor a vizes merítőt felfektetem a farra száradni. Természetesen alaposan megmártogatom a tó vízében a hálót, kimosom belőle a nyálkát és a java vizet is kirázom belőle.
Azért nedves marad és magában őrzi a csuka erős, intenzív ragadozóra utaló szagát is. Melinda állt elő az elmélettel, hogy a hal szaga miatt fekszik rá.
Úgy vélem igaza van. Kutyák esetében én is láttam már mikor döghöz dörzsöli magát és ezt a szokást a vadászó ragadozók is követik. Zsömi esetében is az intenzív csukaszag válthatja ki a ragadozó ösztönt. Pedig legutóbb szóban megróttam érte, mert egy pillanatra meglepett és kicsit "be is ijedtem", hogy miatta elmegy a nagy süllő.
Mikor csónak közelire fárasztottam, nyúltam a merítőért és az én kutyusom benne feküdt. Persze, mert előtte fogtam a csukát! Miatta aztán még egy kört kellett engedélyezni a süllőnek, közben Zsömi nagy kelletlen visszaszolgáltatta a merítőt. Szerencsémre a fogas nem tudott élni az ajándékba kapott lehetőséggel!
Azért tegnap is ráfeküdt a kis zsivány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése