Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2017. február 9., csütörtök

Vízen

2011.04.01-i írás a MJ blogból.
(épp aktuális az esedékes csónakfelújítás miatt)

Keddi napon vízre is került a csónak egy kedves ismerős és sporttárs segedelmével. Nekem van a kocsin vonóhorog, neki van utánfutója és azon túl még a fizikai erejét is kölcsönözte. Késősre végeztünk, így az első út szerdára maradt.
Úgy lett, ahogy titkon reménykedtem. A jól elosztott és több súlytól stabilabb lett a csónak de nem lett lassabb. Nagyon jól siklik. Az evezővillák tartóbakjain is emeltem kicsit, így a lábam kényelmesebben fér el a húzáskor a nyelek végei alatt. Első útnak végighúztam az egész ágat és kerestem a Királynőt meg a Herceget. Nem leltem sem őket, sem nyomukat. A hattyú nem csak párjához, de a költőterületéhez is hűséges. Állnia kellene már a fészeknek, az elmúlt esztendőn is elkészült március végére. Sőt már az első tojásoknak is meg kellene lennie. Hiába fürkésztem végig a nádfalakat. nincs nyoma a kijáratnak, pedig úgy készítik a fészket, hogy kilátás és kijárás legyen a nyílt vízre.
Kicsit aggódom értük, mert csütörtöki napon sem láttam őket. Egyik ágon sem. Láttam viszont négy másik madarat, a tollazatuk alapján az egy éves és már felcseperedett fiókáik lehettek.
Hamar elszárnyaltak, még képre sem hagytak időt.
Elmaradt hát a látogatás, de nagyon bízom benne, nem örökre és még nyomukra akadok. Talán a másik ágra költöztek! Bár nem értem, mi okból tennék?
No mindegy, egyszer kiderül. Zsömi előszörre nagyon méregette a csónakot, szoknia kellett a sok idegen furcsaságot, meg hát az ismeretlen szagokat.
A csónak orrával sem volt kibékülve, mert az első ülő lényegesen magasabbra került. így kicsit félve ugrott fel rá. Azért hamar megbarátkozott a felújított "hajóval". A második napon már úgy szállt be és foglalta el a helyét hátul, mint máskor. Megbarátkozott az orral is és menet közben újfent ott ácsorog és szemlélődik, mint egy kis hajóskapitány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése