Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. március 5., szombat

Diósgyőr

2007.07.18. Diósgyőr - Miskolc
Ez is egy olyan vár, ahová kutyát nem lehet bevinni. 2007-ben legalább is nem lehetett. Bízom benne, azóta változott a gondolkodás.
Nagyon pipás lettem akkor, nem is akartam bemenni, de végül a lányok meggyőztek.
Azért választottam elsőnek ezt a fotót, mert Zsömi, a templom bejárata előtti nagy fák hűvösében várakozott ránk.
Mielőtt bementünk a várba, azért körbejártuk a falakat, csak hát őkelméről nem készítettem fotót. Akkor még nem gondoltam arra, megírom az életét.
De, annak ellenére, hogy fotón ő nem szerepel, a bejegyzés mindenképp eme blogba is való, mert ott volt, velünk volt, megjárta velünk a hosszú utat Diósgyőrig, s mert látta, még ha csak kívülről is.
Természetesen, maga a vár kapott egy albumot, s kit nem csak Zsömi érdekli, de a vár is, megtekintheti hát, csak tegyen egy ugrást, ahogy szoktuk is: kattints ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése