Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. március 16., szerda

Dunai séta

2007.07.09. Duna, valahol Csepel alatt.
Ezúttal inkább csak képekben.
Nem tudom az okát, de Zsömi nagyon kedveli a Duna vízét. Sokkal inkább mint a tavakat, de azt is állíthatom, sokkal inkább mint bármely más vizet.

Az tény, nem keveset járt a Dunánál, de azért a Desedán többet. Mégis, a Duna vízében szemlátomást szívesebben fürdik.
Más vizekbe leginkább csak belegázol, ácsorog míg lehűl, de a Dunában bezzeg, mindig szívesen úszik. Úszik, beúszik a sodrás ellenére is.





Lelkesen apportíroz, megy a fáért, úszik érte, kihozza, átadja -persze csak kérésre- s alig várja az újabb dobást.





Ha pedig elfárad, akkor nekifekszik és kivégzi a fadarabot.





Míg Zsömi fürdött megpergettem a vizet, de hát minden halat elzavart. Az igazság az, eddig nem sok kárt tettem a Duna halállományában.
Egy alkalommal anno, Csepelen a szabad kikötőben, pergettem egy szép csukát. Akkor el is neveztem 86-os oktánszámú csukának, mert bíz én éreztem a fejhúsán a benzin ízét.
No de, ami késik ugyebár ... megyünk mi még a Duná(ra) (hoz) (ba)!

4 megjegyzés:

  1. Bocs, de arról a két szép lányról írnék inkább mint a kutyáról. Azért valami csuda csajosat is kitalálhatnál nekik!

    VálaszTörlés
  2. Nem olvastad el a cicám haldoklását....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem olvastam! Csak hát ez túl szomorú téma, segíteni sajnos nem tudok, mit mondhatnék? Mint állatbarát tudod, együtt érzek, de még él s a szeretet még sokáig életben is tarthatja.

      Törlés