Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. április 30., szombat

Piknik

2008.05.03. Deseda tározó
Közelebbi meghatározás, a Répási-öböl bejáratánál. Akkor még odáig lehetett menni gépkocsival is, jó időben, talajúton.
Piknik nap. Ezt bírtátok ide pakolni? Ez buborékos! Igyak a tóból mi?

Mit hallok? Eszel? S tényleg?
Te eszel, engem meg cukkolsz?
Ezért legszívesebben megharapnálak, de hát én, egy a gazdik irányába, megfelelési kényszerrel megvert, jó gyerek vagyok.
De ha nem adsz, azt megjegyzem! Látod milyen szépen nézek?
Én így kérek! Egész délelőtt dőlt a piknik szag, nekem is jár belőle!
Jó nap volt! Kaja, napsütés, jó levegő, szaladgálás, fürdőzés.
Hasonlót máskor is! Bármikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése