Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. május 29., vasárnap

Rákóczi vár

2008.07.27. Sárospatak
Gyönyörű vár. Zsömi barátunk, sajnos csak a külső részeket élvezhette. De azt nagyon! A külső területeken igen sok a zöld, szaladgálásra, fetrengésre csábít.

Ezeket ki is használta. A kövek szeretetéből most neki kevesebb jutott. Felváltva látogattuk a várat, egy mindig maradt kívül Zsömivel. Időhúzó megoldás.

Egyszer talán, tovább lépünk a szőrös gyerekek tekintetében. Vannak már jelei, szerencsére. Egyre több helyen látják őket szívesen. De még nem az igazi! Vannak még hiányosságok bőséggel.
Ha a megértés nem is, talán a pénz ereje rászorítja a "vendéglátókat". Nagyon sokan tartanak már szőröst, egyre többen s egyre többen mennek, csak s kizárólag olyan helyekre, ahová a kis társ is vihető.
Ott, akkor, sajnos Zsömi nem lehetett egy kis időre várkapitány, csak egy ostromló, kinek nem sikerült a várat bevenni.

Igen, természetesen album is van, tekintsd meg a fotókat, ahhoz csak ugrani kell, katt: ide!

2 megjegyzés:

  1. Pöti egész beleéli magát a tüzér szerepébe. Kedves képek. Neked honnan ez a "vármániád"? Azért lányos programotok is van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rólam is van ilyen kép, csak nem mutattam meg. :)
      Már nem is emlékszem. Valamikor nagyon rég csípődött ez be nekem. Az is meglehet, így születtem. Szeretem a várromokat. Sokkal jobban, mint a teljesen felújítottakat. Akkor igazán vonzó nekem, ha meghagyják romos állapotában -ha egyszer már az lett- csak ne hagyják tovább romlani. Nem tudom mikor s honnét jött ez nekem. Állítólag mindenkinek van valamiféle "elmebaja", nekem több is. :) Lányos program? Nálunk ez is az. A leányunk, még nálunk is többet túrázik. A Különösen Elvetemült Túrázók Clubja (CATS) tagja ő is, és a férje is.

      Törlés