Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. május 4., szerda

Verőce, Magyarkút

2008. Verőce, Magyarkút
Imádunk ott lenni, nagyon szeretjük a helyet. Laktunk ott, a képen látható faházban is, de sátorban is és lakókocsiban is.

2008-ban emlékezetes esőt kaptunk. Bődületes vihar jött, sok vízzel. Nagyon sok vízzel. Zsömi épp segít nekem az ideiglenes gyalogjáró lerakásában.
Volt még pár tennivaló a víz alatt, mire végeztünk, a viharkabát és a szőrbekecs védelmében is bőrig áztunk. Szó szerint.

Mikor elvonult az égi áldás, felmentünk a kilátó hegyre s utána néztünk. Akadt még felhő a környéken.


Nyilván, nem csak viharvadászatból áll ott az élet.
Ez a fotó Verőcén készült a Duna partján. Vagánykodtunk.

Említettem már, Zsömi imádja a dunai fürdőzéseket. A kép nem feltétlen aznap készült mikor az előző. hisz esténként leugrottunk egy sétára, egy fagyira, ő meg mártózni.

Napközben, jó időben, ha elunta a nyüzsgést, vagy épp nem volt közös dolog, akkor előszeretettel henyélt a kocsiban. Számos más helyen is megtehette volna, de hát, az az ő helye ugyebár!

Bezzeg ha a gazdi kifeküdt napozni, vagy csak pihizni, akkor ő is odahagyta a vasszekeret!

Volt néhányszor piknikszag is. Az is egyik kedvence ő uraságának. Naná!
Nem megszólom, hisz ha én szeretem a hasam, akkor neki is jár! Ez egy emlékezetes sütögetés volt. A felvétel dátuma: 2008.07.05. 03.12.20! Éjjel.

Itt szintén a Duna partján és Verőcén. Akkor épp nappali fürdőzést rendeztünk és együtt. De olyan fotót nem teszünk közzé, mert az én nem épp hableány testem a habok közt, a sodrásban, nem közlésképes.
A fűzfát nem én döntöttem ki, és a köveket sem én szórtam szét. Az elkövető, minden valószínűség szerint, a folyam.
Nos, ízelítőnek ennyi.
Így folyik a Duna mindig és az életünk mikor ott vagyunk Verőce, Magyarkúton.

8 megjegyzés:

  1. Vagánykodtunk:nagyon tetszik.
    Szegééééény feleség: ül a villával fáradtan.
    Sokadszorra jegyzem meg: hihetetlen túrákat tettetek tudatosan és a képek valóban fantasztikusak.

    VálaszTörlés
  2. Ez volt az a nyaralás, amikor a friss jogsival az első perctől az utolsóig mindenhová nekem kellett vezetni. Azóta is hálás vagyok érte!! <3

    VálaszTörlés
  3. Szóval Pötinek jó volt, sőt! Nyaralás? Nekem olyan, mintha örökké úton lennétek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem vagyunk mindig úton, csak ugyebár az élményeket cseppenként adagolom el, mint az infúziót. Most meg, hogy visszamenőleg 12 évet vettem elő, pláne sűrűnek tűnik. :)

      Törlés