Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2017. január 6., péntek

Ismerkedés

2011.január 16-i írás az MJ- Vándor blogból.
Nem tudom mostanság mi lehet velük? Rég láttam őket!

Reggeli sétánk közben futottunk össze a két szálkásszőrű tacsival és Lakyval, de ő most nem volt társasági hangulatban és félrehúzódott.
Már nem először jártunk egy úton, de eddig Zsömi mindig nemtetszést nyilvánított és ezért elkerültük a közvetlen találkozást. Most nem. Jó előre elengedtem őkelmét, és hagytam, folyjanak csak a dolgok abban a bizonyos mederben.
Azért beszélgetés közben -a fotózáson kívül is- szemmel tartottam őket, nehogy valami nemszeretem dologba bonyolódjon Zsömi.
Értem alatta, messze földön híre ment, legendás morcosságát!
Egyszer ugyan keményebben "szólott" egyik új ismerőséhez, de azt leszámítva csendesen folyt az ismerkedés. Biztosan sokat segített ebben a két tacsi, Csuti és Pajti igen békés viselkedése és barátságos ám nem tolakodó közeledése. Ők már nem azok a pajkosan ugrabugráló, szertelen ifjoncok. Leginkább az afféle viselkedést nem szenvedheti Zsömi. Így aztán míg mi elbeszélgettünk a kellemes napsütésben, ők óvatosan ismerkedtek egymással. Igazán örülök neki. Szeretném, ha Zsömi megismerkedne minél több környékbeli kutyussal és végre békésebben viszonyulna hozzájuk, nem mint egy morcos "öregúr"!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése