Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2017. január 4., szerda

Megosztozunk a ...

2011.január 08-i írás a MJ -Vándor blogból.

Zsömit sikerült "lekapnom" az összes karácsonyi ajándéka társaságában.
Egyedül a préselt csont nem az eredeti már, amivel "pipázik". Malackát és még a kötelet is annyira a lelkére vette, hogy nagyon óvja, félti mindegyiket.
Máskor egy ilyen kötelet pillanatok alatt "kivégzett". Most azonban nem ez, hanem a lámpa a lényeg! Észrevettem, hogy napok óta előszeretettel heverészik a sólámpa mellett, odaviszi a kedvenceit is és ott csócsálja a rágócsontot.
Este mindig felkapcsolom, mert nagyon kedvelem a lágy, kellemes fényét.
A kép is azért született, gondoltam megörökítem Zsömit a legújabb kedvenc helyén az öreg katonaláda előtt a sólámpa társaságában. Aztán ma reggel lebukott! Melinda vette észre, hogy nyalja a sóburát! Ezért lett hát kedvenc hely! Ugyan nem értem, mert megkap mindent, konzerveket, tápot, kutya csemegéket, meg sokszor azt is amit nem kellene. Mert kényeztetjük és cserren-csuppan az asztalról is, mikor eszünk.
Mégis "sóhiánya" van, vagy csak kíváncsi! Ám nyalogassa, engem nem zavar, ők meg ösztönösen tudják mi kell.
Neki a só, nekem meg a fénye! Megosztoztunk!

2 megjegyzés:

  1. Látod, milyen okos ?Csak nehogy megcsapja az áram...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem rágja meg azt ami nem az övé a villanyégő meg jól be van sózódva! :)

      Törlés