Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. december 10., hétfő

2005. Mi és Zsömike - 15 év animáción (IV.)

2005 egy húzós év volt. Nagyon húzós.
Ezeket a képeket úgy válogattam össze, hogy csak az évet néztem a hónapokat, napokat nem. mint mondtam az év húzós lett.
Pöti elballagott a Táncsicsból, azután Kaposvárról is Budapestre.
Én elballagtam az aktív szolgálattól, majd kis híján máshonnét is. De talán nem, csak meglegyintett a halál. Észnél légy!

Józsi fiam elballagott a legényélettől, s Encivel összekötötték az életük hosszú fonalát.

Közben azért hétköznapi életünk is éltük. Volt Zsömivel vártúra, Csillagvár Balatonszentgyörgyön, voltak nagy vízparti barangolások, akkor még nem csónakkal jártuk a vizet, csak a partokat. Körbehorgásztuk mi a Desedát!

Eljött velünk Zsömike Budapestre is, meglátogatta Pötit az albérletben, eljött velünk Szentendrére is az "unokatestvéri találkozóra" csak fotóm nincs róla.
Én nem készítettem olyan fotót amin ő is rajta van.
Talán más igen, de az meg nem jutott el hozzám.
Igen nagyon sajnálom!
Viszont sok más történésről meg készült, és azokból a képekből van itt a blogon a 2005-ös témakör alatt. A többi, eddig be nem került képből, meg most sok elő fog kerülni az emlékezések során, és sok bekerül az animációs sorozatba.

Az animációkon futó képek megtekinthetők egyesével is, a -Emlékalbum, az Igaz Vándorról- címet viselő fotóalbumban.
Drága kicsiny barátom! Nagyon-nagyon hiányzol! Nagyon nagy az űr amit hagytál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése