Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2015. december 20., vasárnap

Kedvencek

Állati sereglet. Ők a kedvencek. Vannak kik most is velünk vannak, vannak kik nem, de attól még kedvencek. Kiérdemelték.





        Morzsi (†). Meséltem róla. Katt: ide!



Kicsi (†). Róla még ebben a blogban nem meséltem. Biztosan lesz még rá alkalom, bár szegény már nem él. Kicsi hajléktalanból lett kedvenc.
Józsi fiam szépen megírta, katt: ide!



Sanyi. Ő, ha minden igaz egy évvel Zsömi előtt került hozzánk. Akkortájt döntöttem úgy, kell madár, de ezentúl csak egy és az az egy lesz az utolsó. Lesz még róla szó.
Egészen bizonyosan.



Pami (†). Pöti első nagy kedvence.
A tengerimalacok sajnos emberi léptékkel mérve rövid életűek, nincs már velünk.
Én még soha nem láttam hozzá mérhető szépségű tengerimalacot. Biztosan elfogult vagyok. Meséltem róla, igaz röviden, katt: ide!



Cirmi (†). No és a kicsinyei. Miattuk lett Zsömi macskakedvelő. Roppant mód izgatták az izgő-mozgó szőrgombolyagok.
Követte őket mindenhová, velük még játszani is próbált a maga módján, szerintem azt hitte kergetőzni akarnak ők is. Soha nem bántott macskát.
Őket sem, idegen macskát sem.


Miju. Ő egy hálátlan macsek. Hagyta magát édesgetni és addig hagyta, míg az egyik szomszéd magához édesgette.
Miju szép lassan átpártolt, egyre kevesebbet járt haza, majd végleg átköltözött.
Ez a sok girnyaúúú mind Józsi fiamék szőrmókja volt.



Macóka (†). Ő viszont nem. Ő ott élt hol Morzsi. Csepelen. Legendás macska. Legendásan szép. Legendásan nyugodt. Nem kicsi cica volt lány létére. Zsömi mindig érdeklődő volt vele kapcsolatosan, de óvatosan. Tudomásul vette anélkül hogy ahhoz konfliktusba keveredtek volna, hogy Macóka távolságot kíván tartani. Nem többet mint egy lépést.

Ő itt Sutyka. Macóka gyermeke. Testvérei anno édesanyámhoz kerültek Toponárra. Onnét oszt vagy leléptek, vagy ...
Sutyka miatt telefonos segítséget kellett kérnem, de egyáltalán nem bánom.
Ennek köszönhetően most már egészen pontosan szerepeltethetem Macóka teljes nevét is. - dr. G. Nagy Iliánné dr. Maczó Ágnes.

De meg még ráadásul kaptam Bála bátyámtól két bónusz fotót amit nagy örömmel illesztek ide. Egy igazán szép fotó Morzsiról ....

.... és egy Macóról. Ez utóbbi gyanússá vált. Alaposabb szemlélést követően oda lyukadtam ki, az ott az én kezem. A pulóver mintázata és a karlánc alapján, nagy összeget mernék feltenni arra, épp én próbálok meg Macó kedvében járni. Azt nem tudom, véletlen kaptam pont ezt a fotót vagy szándékosan? Végül is mindegy! Köszönet érte!

Igazából ezt a posztot még a 2004-es esztendő lezárása előtt kellett volna összeraknom, hisz Zsömi mindegyikőjükkel akkor került kapcsolatba.
Akkor hát, az előző poszt lett a "Búcsú 2004-től", ez pedig a 2004-es esztendő zárása.

4 megjegyzés:

  1. Nagy állatszeretők vagytok, akárcsak az én családom...Szép dolog.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, és én is nagyon boldog, békés, kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok Neked, és az egész családodnak, persze bele értve Zsömiéket is !

    VálaszTörlés
  3. Kellemes ünnepeket! Menhelyen dolgoztok a pároddal?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm, köszönjük! :)

    VálaszTörlés