Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2016. február 24., szerda

Zsámbék

2007.07.13. Zsámbék
Ott van a kis vörös Vándor a fotó alján, igaz csak a háta látszik ki. Impozáns látvány a romtemplom. Zsömi nem jöhetett a falak közé, így vele körbesétáltam, hogy megszemlélhessen mindent.
A séta után visszaült a kocsiba, kerestem neki egy jó árnyékos helyet s ott bevárt. Nem vagyok híve ennek a módszernek, de most az időjárás is és a hely is megengedte. Bár meleg volt, de nem hőség s az árnyékos hely is terjedelmes volt, hagytam kis barátunknak ivóvizet, résnyire nyitott ablakot, plusz még rá is láttam a kocsira. Amúgy meg, nem szándékoztunk sokáig maradni.
Más hasonló esetekben -ha a kutya kitiltott élőlény- felváltva szoktunk bemenni. Valakiknek egyszer leeshetne a tantusz s mondjuk egységesíthetnék. Mert míg egyik helyen természetes mód engedik be, másutt meg kitiltják. Volt hol értetlenül néztek rám, miért kérdés ez? Persze hogy bemehet! Másutt meg mereven elzárkóztak. A városban grasszálhatok Zsömivel, de a várban nem. Majd ha odaérünk s épp megint eszemben lesz emiatt füstölögni, akkor nevesítek is.
Azért, pár jónak tűnő felvételre szántam időt, ha esetleg megnéznéd, akkor egy ugrást kell tenni: kattints ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése