Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. július 15., vasárnap

Ez minden, csak nem szokványos

A bejegyzés eredetije a MJ - Vándor blogon 2018.01.21-én.

Az itt látható fotókra értem, hogy mindent lehet rá mondani, de azt biztosan nem, hogy szokványos módon kerültek ide. Elmesélem hát, a képek történetét.

Tegnap nagyon szép idő volt. Bár a hőmérsékletet tekintve hűvös, de gyönyörű napos. Napos télies idő, hó nélkül, délutánra erősödő széllel.
Ezért hát úgy gondoltam, nem egyedül csónakázok, s közben pergetek, hanem viszem Zsömi urat is. Jött is örömmel. A napsütés ellenére hamar cidrizni kezdett, ezért ráadtam a bélelt viharkabátját. Tovább erősödött a szél, így hát áthúztam egy védett öbölbe a nádfal takarásába, de oda ahová még beért a napsugár.

Lőttem pár felvételt a viharkabátos kapitány úrról Idehaza derült ki, hogy a megelőző letöltés után nem raktam vissza a memóriakártyát a fényképezőgépbe. Ez nem volna gond, mert a gép elmentette a képeket a belső memóriába. Csakhogy!
Anno a masinán elromlott az átjátszózsinór csatlakozója, így nem lehet a fényképezőgépet zsinórral csatlakoztatni a számítógéphez s letölteni a fotókat. Gyors megoldás? ...
A fényképezőgép kijelzőjére kitett fotót lefényképeztem mobiltelefonnal, majd kis vágás, kis javítás s ez lett belőle. Ideiglenesnek elmegy!
Talán egyszer megcsináltatom a gépet s akkor a fotók eredetije lehúzható lesz, talán nem s akkor elveszik az a pár kocka. Majd meglátom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése