Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. augusztus 9., csütörtök

"Fogatlan oroszlánok"

2018. jún. 18-i bejegyzés, MJ - Vándor blogról

Zsömi újra felfedezte s újra nagy kedvencei közé helyezte azt a kis plüss majmocskát amit 2014-ben Szegeden kapott Erzsitől s amely találkozást én megírtam 2014. október 29-én "Ismerősök ..." címmel. Hetek óta ez a kis majmocska az ajándék, amivel fogad ha hazaérek. Tartja a szájában, hozza a köszöntéshez, de természetesen nem ereszti,
át nem adja. Nekem sem!

Makacsul ragaszkodik hozzá az örömködés közben is. Majmocskával teli szájjal nyüsszög örömében, bújik, kedveskedik. De ha a majmocskát megpróbálom kivenni a fogai közül, akkor leráz szépen, véget vet az örömködésnek és elvonul a vackára majmostul. Ha már a fogait szóba hoztam. Zsömi is vesztett már el fogakat. Többet is. Kettőt még nagyon fiatalon. Igaz, az a kettő pluszban volt neki. Dupla szemfogai voltak, kinőtt a maradó és nem esett ki a fiatalkori. Öregebb korában ki kellett vetetni két alsó metszőt, mert romlottak is, meg megdőltek előre. Egy tépőfogát meg a Desedán vesztette el horgászás közben. Ott vettük észre, hogy ami zavarja az a nagyon mozgó tépőfog. Próbaképp ráfogtam két újjal, megcsavartam kicsit és kijött. Véget ért a kínlódása. Az animált képsoron pedig az a pillanat lett megörökítve amikor én értem haza a fogorvostól. Hazaértem, de a bal alsó hetest otthagytam. Egy ideje már kellemetlenkedett, néha kínozott, s hát hiába próbálta a doktornő megmenteni. Menthetetlen volt. Megint kevesebb eggyel! Azért a címet nem kell véresen komolyan venni! Tudunk mi még harapni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése