Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. november 9., péntek

Három + egy ráadás

2018.11.07.
Deseda

A tegnapi fotóimból nem csak én, de a Google Fotó is elkészítette a maga variációit. Három animációt és ráadásnak egy kollázst.


S mert nekem tetszenek már hogyne tetszenének, hisz nem csak jók, de Zsömi a főszereplő, hát elmentettem mindegyiket.


Nem csak elmentettem, de meg is mutatom. Tényleg nagyon jók lettek! Az elsőn tényleg szinte folyamatos a  mozgása, a másodikon szelíden hullámzik a háttérben a tó víze, s ha figyelitek kicsit, hát Zsömi közben szaporán bólogat.
A harmadikon olyan mintha ép nekilódulna a nagyvilágnak.

És a ráadás sem lett rossz! Szépen mutatja be a figyelőállást. Meg a jellegzetes Zsömi féle kifacsart állást. Meg sajna a soványságát is!
Nagyon sokat vesztett. Súlyban is, erőben is.
Tegnap nem árultam el, de én eközben kissé nyugtalan voltam, mert ugye ütemesen eveztem s szépen haladt is a csónak, csak ugye Zsömi nincs épp az ereje teljében. Nagyon nem örültem volna neki ha kibukik a csónakból és megfürdik. Annyira nem volt meleg a levegő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése