Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. szeptember 15., szombat

Délben megtört a jég!

2018.09.15.

Betegsége súlyosbodása és egyúttal kiderülése óta ez volt az első olyan nap amikor azt mondhatom ez már "kerek"! Szinte semmi fennakadás nem volt.
Zsömi jól viselte az éjszakát. Átaludta. Azt tudni kell, mindig is mellettem aludt, az ágyam mellett, de mióta fent vagyunk Budapesten és itt kezeljük, azóta én egy vendégmatracon fekszek le, mellettem karnyújtásnyira Zsömi és ahányszor felébredek ellenőrzöm.
Szerencsére nem vagyok egy mormota típus. Hajnali négykor is, mikor megébredtem, rátettem a tenyerem és azonnal éreztem, remeg.
Fázás szóba nem jöhetett, tehát csak gondja lehet! Azt is tudni kell Zsömiről, hogy neki valószínűleg valamiféle megfelelési kényszere van, ezért aztán csak tűr és tűr, de erőszakosabban, hangosabban nem kér semmit. A szemeivel szokott kérni! Leül és rezzenéstelen tekintettel  hangtalanul néz rám, akár egy jól képzett hipnotizőr.
Én meg ugye tudjam! Ha nem tudom, találjam ki! No de, ezzel a nézéssel az éjszaka sötétjében nem sokra megy!
Így aztán vár, tűr s ha már nagyon tűr akkor remeg. Nem szaporítva tovább, le kellett mennie.
Hát igen. A vese. Pisilnie kellett. Utána már átaludta a maradékot, sőt reggel nyolcig. Bepótolta.
Délelőtt még rápihent kicsit  és délben meg .... Délben pedig megtörte a jeget.
Egyszer csak kiballagott hozzánk az étkezőbe, megállt az asztalnál és rám függesztette azt a bizonyos nézését. Kitaláltuk. Enni kért. Szépen evett önállóan. Azt nem mondom, hogy hatalmas adagot, de evett. Kiette a kis tálkáját, majd "nézett" magának repetát! Délután kicsit mászkáltunk. Nekem akadt dolgom, Pöti elvitt kocsival Zsömi meg jönni akart. Akkor készült róla a fotó a kocsiban. Hazaérve megkínáltam kajával, elfogadta, evett egy kisebb adagot. gyógyszerestül. Vacsorakor, jó két órával később, pedig ugyanezt elkövette mint délben. Jött s addig kért a szeme, míg kapott kis nasit. Természetesen a nasi is kímélő!
Délelőtt még eléggé inaktív volt, bepótolta az éjszakai kihagyást, de azóta figyelmes, aktív, mozgékony s ami a nagy lényeg kétszer is önállóan evett. Sőt! Kért!

6 megjegyzés:

  1. Ügyesek vagytok!!! Nem volt kérdés,hogy Zsömi gyógyulni akar, hogy tovább élhesse boldog kutya éveit veletek. Mindent elkövettetek ti is, de Ő is. Nagyon nagy boldogság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Élni akar. Ez már biztos. Hogy éveket tud-e? Az sajnos nem biztos! :(

      Törlés
  2. Nagyon jó! Nagyon örülök neki! Legyen szép a napotok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük! Szép legyen a Tiéd is! :)

      Törlés