Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. október 13., szombat

13+1 fotó Pötinek!

2018.10.12. Deseda

Igazán remek volt az idő. Erős napsütés, kellemes meleget adott, gyenge szél, pont annyi amennyi kell ahhoz, hogy ne legyen hőség.
Természetesen kivittem Zsömit. ma kicsit jobb formában volt mint tegnap, bár a tekintete néha nem tetszik. meg az, hogy túl sokszor mereng el.
Sajnos azt kell mondjam, nem tudok ezzel mit kezdeni.
Odakint nagyon jól érezte magát. Elég sokat mászkált, szokás szerint füvezett. Annyit nem evett, hogy hányás legyen belőle, de azért legelt  rendesen. Sokallta a napsütést és ragaszkodott ahhoz, hogy ott feküdjön ahol őneki tetszik. Ám legyen! Minekutána harmadjára is odahagyta a megvetett fekhelyét és leheveredett az általa kinézett helyre, hát inkább áttelepítettem oda a derékalját.
Átpakolgattam a cuccaimat, hogy az egyik ládám árnyékot adjon a buksijára de a testét érje a nap. Így már nem volt kifogása. Ivott rendesen! Arra nem volt panasz. csak hát az általam vitt vizet nem, hanem a tó vízét. Azt is a horgászvödrömből! de mert ehhez ragaszkodott, hát kimostam a vödröt, merítettem neki tóvizet én meg a továbbiakban a tóban mostam a kezem csalizások után. i a fenét tehettem volna? makacs, sokkal makacsabb mint egy öszvér. ha nem megyek bele, akkor inkább nem iszik. Szerencsére ahol voltunk ,ár leülepedett a víz és elég mély ahhoz, hogy a felső rétegből lehessen tisztát merni.
Szép nap volt. Alapjaiban eseménymentes és biztató.
Kint azért akadt kis gondunk is. Elkezdte fájlalni a bal első lábát és úgy tartotta mint amikor megsérült. Háromszor is átnéztem, de sem egy érzékenyebb pontot, sem idegen testet nem találtam. Sem a talppárnákban, sem az ujjak közt, sem a körmök alatt.
Azóta sem értem! Jó sokáig tisztogatta ő is, majd mikor legközelebb felállt, már rá mert állni. Talajon amúgy nincs gondja a mozgással. Idehaza annál inkább. Mert erőtlen, gyenge, sokszor tétova és merengő ezért a laminált padlón rendre csúsznak a lábai. Nincs még elég ereje kikorrigálni, ellentartani. Emiatt aztán, tart is a lakásban való mozgástól.
Ezt a bejegyzést, szokás szerint, a történések napjának éjjelén viszem gépre.
Megint éjjel 11. megint alszik és végre megint álmodik. Ha álmodik azt én mindig jó jelként értékelem. Talán mert megszoktam tőle. Olyasmi az mint a hanyatt fekvés.
A megjelenése napja, már tizenharmadika. Pöti, az igazi gazdi születésnapja!
Boldog születésnapot kis gazdi!
Jövő hétvégén megünnepeljük együtt! Csak most idehaza, nem Budapesten!

Ui.: 2018.10.13.
Nem akartam elkiabálni, ezért a tegnap esti mérlegelést nem írtam bele. Ma reggel, a lemenetel után, újra mérlegeltünk. 9,5! Ez, ha 0,1 hibalehetőséggel is számolok, akkor is elmozdulás!
Elmozdulás, mert hetek óta 9,2 volt a mérlegelés. Csak maradjon meg a folyamat!

2 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog születésnapot a kedves lányodnak, és sok örömet az ünnepléshez a következő hétvégén. Igazán nagy előrelépések történtek itt közben Zsömivel, ami gondolom boldog napokat hozott Nektek is. Annak, hogy a tóból akar inni, meg van a magyarázata. Ez ugyanúgy, mint az esővíz lúgos hatású. Természetes víz, nem agyon klórozott, vegyszeresen tisztított. Az én cicáim pl.csak azt hajlandóak inni, úgyhogy a benti itatójukban is mindig az van. (Tartalékolnom kell, ha van, szűkösebb napokra). Ezért isznak szívesen például pocsolyákból, amit látva megáll bennem az ütő. Egyébként nem innának eleget, és a macska esetében is nagyon fontos ez, hiszen száraz eledelt is kapnak, ami víz hiányában bizony vesebetegséget okozhat. Amig bele nem jön az ember, mi a teendő velük, elég sokat hibázik, tapasztalatból mondom. A füvezés is ilyen, mind a cicáknál, mind a kutyáknál. Füli is füvezik, pedig még alig van ki a földből.
    Még mindig jó idő lesz, ha minden igaz péntekig, de kiegyeznék tovább is. Kívánok Nektek szép napsütéses napokat, és sok örömet benne. Füli egyébként egyre inkább itthon érzi magát, kergeti a cicákat továbbra is, hatalmasakat ugrik, már semmi nem akadály. Esténként már magától bemegy a helyére, viszont azt gondolom korán talpon van, mert az udvaron reggelre beláthatatlan a káosz.
    Baráti öleléssel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Átadom neki, bár biztosan jár ide ő is és rátalál! :) Nagy előrelépés, de bőven van még ami aggaszt. Az aggasztó dolgok ellenére is nagy az öröm. Nos igen. Ebben a víz kérdésben Neked biztosan igazad van. Azért én kicsit amiatt is szoktam húzkodni a szemöldököm, mert Zsömi nem tudhatja amit én. A sok bemosott kemikáliát! Mert sajnos nálunk is azt jelenti a környezetvédelem ahogy az országban mindenütt. Sokan kongatják a vészharangot, náluk többen beszélnek róla, de amúgy mindenki aki érdemben tehetne is valamit, az fütyül rá. A Deseda környéke helyi védettséget élvező természetvédelmi terület de ez senkit nem érdekel. A mezőgazdasági gazdálkodókat a legkevésbé. Tiszta esővizet kellene gyűjtenem nekem is, csak hát a városban az nem egyszerű. A füvezést többé nem akadályozom, pláne mert a torkán is van valami lerakódás és ahhoz én nem férek hozzá. Egyetlen ürülési módja ha lehozza a hányás. Tán ezt is akarta! Úgy néz ki, kitart a jó idő. Csak a derekam nem tartott ki! Úgy beállt, mint még tán az életben soha. Valamit sürgősen kezdeni kell vele, mert jelen állapotomban levinni sem tudom Zsömit! Minden meg nem maradhat Melire.
      Nem csoda, hogy a kis Füli otthon érzi magát! Ahogy írtál róla! Megkap minden földi javakat, de ami a lényeg a lelkit is! Egy újabb kutyus a földi mennyországban! Baráti öleléssel kívánok szép vasárnapot!

      Törlés