Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. október 23., kedd

A nagyon lent után ...

2018.10.22.

Nem, nem voltunk tegnap megint a madárlesnél. De voltunk a Desedán. Ezt a két kollázst is, a Google Fotó készítette nekünk.
Nem volt tegnap az időjárás olyan hű de jó! Mifelénk nem. Azért kimentünk egy kis sétára, levegőzésre.

Végre Pöti is láthatta, milyen is az, amikor Zsömi jó formában van. Persze a jó formát az állapotához értem.
Egyébként, tényleg jó formában van!

Azután a rettenetes éjszaka után nagyon összekapta magát. De tényleg nagyon! Azóta sokkal készségesebben eszik.
Etetni kell ugyan, de az ellenkezés már csak nagyon jelképes. Evés után iszik.
A szájkezelés pillanatok alatt megy. A sebei zöme szint már csak sejthetők, újak nem jönnek, jelenleg egy van még amelyik nagyobb odafigyelést igényel.
Az is biztos, ezek a sebek már nem fájnak. Fel sem veszi a tisztítást, a szeme nem rebben közben. Én úgy ítélem meg, hogy egy akadálya van nála az önálló evésnek. A fogak. Pontosabban a fogínysorvadás.
Egyre aktívabb. Tegnap, leparkoltam a szokásos helyeink egyikén, merítettem neki egy vödör vizet, jó nagyot ivott majd felderítette a szűkebb terepet. Közben megérkeztek Pötiék. Úgy gondoltuk, én ott maradok Zsömivel, ők hárman -Pöti Szato és Meli- meg tesznek egy nagyobb sétát. Ez így elhangzott, csakhogy az öregúr kihallgatott bennünket.
Az igazi gazdi "akkor mi megyünk sétálni" kijelentésére Zsömi elindult és rendületlen nyugalommal, szép tempósan baktatott a part mentén előttük. Hiába szóltam, hogy mi maradunk, neki más elgondolása volt. Ki tudja meddig ment volna? Kénytelen voltam ölben visszahozni. Míg utolértem egész szépen elment. És nem fáradt ki teljesen.
Estére még eljött velünk vendégségbe is, Szato szüleihez, és jól érezte magát az ismerős környezetben.
Igazán minden nagyon jól alakult az elmúlt pár napban!

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó hallani, hogy az állapota javult valamelyest az éjszaka után. Így gazdinak is meg tudta mutatni, hogy tud ő még lenni valaki, előtte nem akarta elengedni magát. Az éjszakai rosszullét szerintem is attól volt, hogy már nagyon várta haza a gazdit, s izgult miatta. Ilyen az embereknél is előfordul. Már megtapasztaltan, hogy az idegrendszer fantasztikus dolgokra képes, pozitív és negatív értelemben egyaránt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. Mennyire, de mennyire örültünk! ... És ma meg ... mintha az érkezett vihar szele mosta volna el! Megint lent. Nagyon lent.

      Törlés