Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. október 19., péntek

Szieszta

2018.10.18.

Jó volt az ebéd. De jó ám! Meli mama jókat főz nekem. Kis pipi melle, kis marha husi, kevéske nyuszi, kukorica liszt, saját főzőlevével pépesítve.
Még rágni sem kell! Csak nyelni.
Azért fárasztó. Jó nagy adag és a gazdi nem kegyelmez. Mind bekanalazza, mind meg kell enni. Csoda, hogy kifeküdtem?
Teli vagyok mint a déli busz!
Kezd szép lenni az élet megint. Fárasztó, de szép. Nagyon szép! Még egyet alszok, és péntek este már itt van Pöti, az igazi gazdi. Nagy öröm lesz! Szombaton meg ünneplés. Közös ünneplés ahogy az lenni szokott.
Sajnos, ma nem volt kiruccanás. Bágyadt volt az idő hozzá. Sokat pihentem. Nagyon sokat. Már amikor tudtam. Mert ezek ketten, Misi meg a gazdi, itt a fülem mellett tologatják azt a zörgős lendkerekest. Meg a háttérben, megy az a vacak villogó sípláda is néha.
Hát muszáj őket figyelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése