Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. október 7., vasárnap

Pihenők

2018.10.06.

Az etetés és a sebtisztítás után jár egy kis kényeztetés. Alhat, pihenhet egy félórácskát az ágyam szélén. Imád ott leni! Ha ott alszik akkor szinte mindig elnyúlva, felszabadultan. Ha a kosarában akkor meg szinte mindig karikában.
Mint a jobb alsó képen is.
Este hagyom hosszabban is pihenni az ágy szélén. Kell neki a nagy alvás a desedai élmények, majd az etetés, majd a kezelés után. Ez a három nagyon kimeríti szegényt. Hagyom addig amíg elérkezik az éjféli lemenetel. Ámbár tegnap jelezte előbb, kicsivel éjjel tizenegy után s azt követően el is pihent reggelig.
Ma sem bánnám ezt a forgatókönyvet. Majd elválik.
Sikerült ma is kijutni vele a tóhoz. kedvezett az időjárás is és a fizikai állapota is. Igaz, a déli kezelés kissé kimerítette, de odakint feléledt. Mondtam is Melinek:
-Nézd meg a szemeit! Nézd meg! Élénk, érdeklődő, figyelmes, csillog s akkorára nyitja mint egészséges korában!
Odakinn nem látszik a tekintetén a fáradtság, a törődöttség.
Ha nem látszana rajta a rettenetes fogyás, ha nem lenne a mozgása a gyengeség miatt bizonytalan, azt mondanám a régi. A régi, mert heverészik kicsit, majd feláll és sétálgat, odajön hozzám, Melihez és kéri a simogatást, örül ha felvesszük és onnét nézelődhet. S ami a lényeg! Odakint nem kell az iváshoz kínálás mint odahaza. Iszik sűrűn. Iszik s nem csak imitálja, hanem rendszeresen és rendesen.
Otthon etetés után iszik bőséggel, utána általában kínálni kell. Ritka az, hogy maga kel fel és nekiáll inni. Otthon erre állandóan figyelni kell a víz mellett meg megy mint a karikacsapás.
Nem jöttek a hattyúk. Nem is igazán értem a távolmaradásuk okát. nagy kár. Ma jobb helyen ültünk le. Zsömi igazán kezd újra ráérezni a parti horgászat valaha már megélt szépségeire, ízeire és hát ahhoz kellettek volna a nagy fehér sziszegők. No majd legközelebb. Talán. Talán holnap.

6 megjegyzés:

  1. Szép napotok lehetett, talán erőt ad a továbbiakhoz is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek volt. Még halat is fogtunk, de visszaengedtem. Érzékelhetően, értékelhetően jobb a kedélye azóta, hogy kijárunk vele. :)

      Törlés
  2. Még mindig szép napok jönnek, és szerintem addig nem lesz nagyobb baj. Ezekre nekünk is szükségünk van, mert most mégis elmondom Neked, hogy van egy kiskutyám. Nem tudtam eldönteni, hogy illendő-e, most, amikor Ti éppen bajban vagytok, de így sikerült. Kaptam egyet, még öt testvére mellől, de ez inkább olyan "szobacirkáló" féle, és amúgy is csak két hónapos. Kinti kutyus, egyenlőre jól is bírja, ilyen kis termetű kutyám, még sohasem volt. Feltétlen nőni fog, de mennyit, nem tudom. Máris más lett az életem, azt hiszem amúgy sem bírtam volna tovább kutya nélkül, elég volt a majdnem egy év.
    Most, hogy minden nap többször is elnéztem ide hozzátok, a bajok ellenére csak egyre erősödött a vágy bennem egy kutya után. Aztán hoztak egyet, én pedig magamhoz vettem. Kertes házban élek, itt egy kutyának minden helyben van, ami a boldogságához kellhet.
    Menjetek, amíg csak lehet, ha ilyen marad az idő Zsömi kitart, még a szájproblémák ellenére is. Biztosan régen nem lenne már, ha nem ilyen gazdái lennének.
    Ölelés barátsággal Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon bízok benne, hogy az előrejelzés nem téved nagyot, és tényleg marad a remek idő. Már nekem is megfordult a fejemben, hogy mi lesz utána? Valamit ki kell találnom a rossz időjárásra is, mert élmények kellenek!
      De jó! Igazán örülök neki! Nincs ezzel semmi baj! Sőt! Az nekem külön öröm, hogy bár zúdítom itt a bajokat, azért nem riasztottalak el. Nem is akartam. Sem téged, sem másokat. Örülj csak a kis szőrös gyereknek, ő meg neked, csiszolódjatok össze, legyetek együtt nagyon boldogok nagyon sokáig! :) Nem írtad miféle "cirkáló"? Abból sejteni lehet a majdani felnőtt méretét. Ha keverék akkor kicsit bizonytalanabb. Zsömi spániel és tacskó keverék, de méretében, megjelenésében inkább maradt tacskó. Láttam már Kaposváron hozzá megszólalásig hasonló, még méretében is, kutyust. Meg is lepődtem rendesen! Sokan tartják, kutya nélkül lehet élni, csak nem érdemes. Nekik is igazuk van. Azokat sem hibáztatom, kik nem így gondolják. Csak azok ne tartsanak kutyát! Semmiképpen se! Igen rossz lehet azoknak a szerencsétlen házőrzőknek ahol csak a birtok végett kell a kutya, vagy mert hozzátartozik az összképhez, de amúgy a gazda az etetését leszámítva fütyül rá! Nálad aztán más lesz az élete. Szeretet, törődés, gondozás, szabadság együtt! Mi kellene még? Hosszú élet! Adassék meg! Szívből kívánom ezt s ehhez küldöm baráti ölelésem! :)

      Törlés
    2. Nem, szó sincs ilyesmiről, hiszen én is átéltem már kutyával is, nagy bajokat. Csak eszembe jutott, hátha Neked ez most nem esne jól, hiszen bajban vagytok. Azt gondolom nem történhetne olyan az életben, ami engem a kutyától távol tudna tartani, hihetetlen lények! Való igaz, hogy lehet nélkülük élni, de nem érdemes. Azt is megmondom Neked már most, hogy a kutyád elvesztését semmi más nem tudja pótolni, csak egy másik kutya, és nem fogod az előzőhöz mérni, mert mind más az igaz, de mindegyik másért válik igazán szerethetővé.
      Csak a Te kedvedért töltök róla képeket a blogomba, és írok is pár sort. Szerintem ez is valami tacsi keverék, az állatorvos nem tudta megmondani mi, de a mi állatorvosunk...
      Szóval jobb, ha nem írok semmit.
      Köszönjük szépen a jókívánságokat, azt hiszem már is boldogok vagyunk mindketten. Igaz, még tanuljuk egymást, de figyelmesek vagyunk, próbáljuk kitalálni mi az igazán jó a másiknak.
      Néztem az időjósokat, még mindig egy hét jó időt mondanak, és ez Nektek nagyon kell. Ha nem esik az eső kis kabátjában, pléddel, még mindig ki lehet menni, bár akkor már a mozgás korlátozottsága miatt, a megfázás veszélye is fennáll. Nehezebb lesz.
      Köszönettel a jó kívánságokért baráti ölelésem Nektek!

      Törlés
    3. Várom a fotókat ésa soraid! Köszönöm! megtiszteltetés! :)

      Törlés