Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. október 14., vasárnap

Google Fotó a barátunk

Ez most egy kicsit rendhagyó blogbejegyzés lesz. Rengeteg fotót készítettem eddig Zsömiről. Főleg az elmúlt bő egy hónapban. Azokból nagyon sokszor én magam állítottam össze kollázst vagy animációt.

De nem csak én. A Google Fotó, ahová igen sok fotóm kerül számos albumba, időnként "gondol" egyet és összeállít nekem egy-egy sorozatot.
Ezeknek én piszkosul tudok örülni és most megmutatom az összeset. Mindet egyszerre.
Minek aprózni? Akinek lesz hozzá türelme megnézi, akinek nem az meg továbblapoz.

Írhatnék ezek mellé feltöltési dátumot is, de nem írok. Némelyiken látszik, másikon meg nem. De amúgy ezek a képkockák már eddig is láthatók voltak a -Zsömike- albumban. Ott vannak az általam összerakott animációk és kollázsok is. Ezek viszont most a - -Animációk- és a -Kollázsok- címet viselő albumokba. Vannak ott más összeállítások is. Az utóbbi eddig nem volt nyilvános, most megnyitottam.

Nos hát! Ha tetszenek akkor örülök neki, ha meg nem, azt úgysem tudom meg. :)

Ezek az animált sorozatok és kollázsok mind Zsömi betegsége alatt készültek a Google Fotó által. Ez alól kívétel az, ahol Bundással látható és az ami az idei nyaraláson készült, a Lápok Házánál.

Zsömi, nem mellesleg, mondhatom úgy, hogy jól van. A körülményekhez képest jól.
A napi rutin nem sokat változott.
Inkább semmit, csak egynémely feladat időben rövidebb lett. Változatlanul napi háromszor etetjük. Emelt adaggal, kanállal.

Nem hajlandó önállóan enni. De ezen egyáltalán nem csodálkozok, mert hát azért a szájsebek még megvannak. Bármennyire is tiszták, de még nem tűntek el. Evés után minden alkalommal sebtisztítás és gyakorlatilag az egész szájüreg fertőtlenítése.
Ez például időben már rövidebb lett, aránylag gyorsan megy már, merthogy nem kell tisztogatni a sebeket csak átecsetelni.

Szerencsénkre iszik rendesen, már legalább annyiszor magától mint ahány alkalommal kínáljuk. Ez is jó!
Reggel, délelőtt és ebéd előtt viszem le. Délután nem kell, mert még engedi az időjárás és délutánonként kivisszük a tóhoz. Ez nagyjából délután kettő és három közt. Hatkor nálunk lebukik a nap s akkor haza is indulunk. Vacsorája előtt azért még egyszer le kell vinni, majd éjfélkor utoljára.
Azután már nem hajlandó inni, viszont reggelig nem is kell vele lemenni. Reggel hétig vagy egy félórával tovább kibírja.
Azzal aztán újraindul a napunk! Zsömi, ma is megtartotta a jó formát. Általában lent is viszonylag sokat ment és a Desedán is.
Megint jól benyakalt friss Deseda vízzel.
Talán aggódnom kellene miatta, de nem teszem. Kétlem, hogy az okozta volna a baját. Ha jólesik neki, ám legyen! Jól bekajált szálas fűből is. Meg is lett az eredménye.
Nekem meg a dolgom vele. :)

De az a helyzet, hogy napok óta nagyon erőltette ezt a fűevést és én meg nem engedtem. Most úgy döntöttem, hogy nem teszek erőszakot a természeten és az ösztönein. ha kívánja és meg akar tisztulni, ám tegye meg! Megtette.
Nagyon élvezte a napot. Kicsit később. már négy körül értünk ki, nem volt akkora ereje, de nagyon kellemesen melegített. Érdeklődő. Egyre inkább s egyre több dolog, személy iránt. Ma nálunk voltak az unokák, dél körül felkelt, kisétált és megnézte őket.
Kint ugyanígy cselekedett a szomszédos állás pecásaival is. Az a régi jó szokása is előkerült,hogy ha bent van a kocsiban akkor mindenkit megkiabál aki a látóterébe kerül. Ha pedig kutya kerül a látótérbe akkor pláne!

Biztatóan alakult ez a hét. Súlygyarapodást is sikerült produkálni és ez már engem is reményekkel tölt el.
Nehezen tudom azt elképzelni, hogyha az alapbetegsége nem "akadt" volna el akkor szedett volna magára. Ezt sem akarom elkiabálni, de úgy érzem, már tapintásra is van rajta. Teltebbek a sejtek folyadékkal és a bőre már nem csak a bordáin csúszkál. Mintha a kettő közt lenne valamicske anyag. Ma a mozgása is jobb volt. Tegnap említettem a laminált padlót. Az már tény, most sem egy parkettáncos, de nagyobb biztonsággal mászkált ma már a lakásban is.
Most megyek, keresek egy asztalt és lekopogom. Remélem a pozitív folyamat nem áll meg s pláne nem fordul vissza. A bejegyzésben a legutolsó animált sor, a kollázsok után, a mai Desedán készült képek. remek szombat volt, mentsük át holnapra és akkor legyen mindenkinek igen remek, igen szép és tartalmas vasárnapja!

2 megjegyzés:

  1. Minél többet látom a kutyusodat, annál szebb! A szemei, maga a színe, a zászlós farka, a lógó fülecskéi, a fehér pofija, nem csoda, hogy annyira szeretitek. Annyira ilyen zsemle színű kutyust szerettem volna én is, de ez nem jött össze. Helyébe Fülit sodorta elém az élet, és mit mondjak: boldogan fogadtam őt is.
    Nagyon jó híreket írsz, és kopogd is le mindig, inkább legyünk babonásak is már, hátha ez is segít. Nagyon sajnálom, hogy "lerokkantál", jön az idő változás, és van, akinél már napokkal előtte jelentkeznek az ízületi problémák. Biztosan van rá gyógyszered, kenőcsöd, az első napokban nem árt használni őket, kicsit rápihenni, aztán jöhet a kíméletes mozgatás, hogy ne tapadjanak le az izmok. Más aligha segít ilyenkor.
    Ma már vasárnap, biztosan ma is kirándultatok egyet, és remélem, hogy minden jól alakult. Annyian szurkoltunk Nektek, hogy nem létezik, hogy ne segített volna.
    Jó éjt, majd éjfél után, szép álmokat Nektek, baráti öleléssel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek igazán örülök, hogy Te is szépnek látod. Hát még a lelke! Így lesz ez Fülivel is! Hát még a lelke! Már csak azért is, mert a kutyák egy kis idő után kezdenek hasonlítani a gazdáikra. Mint lelkileg mint a szokásokat tekintve. Nálam ez a derék dolog derék egy buli! Mindig teljesen váratlanul jön, soha nem értem a kiváltó okot és természetesen mindig a legalkalmatlanabb időpontban! Van rá kenni való, de most gyulladáscsökkentőt is vettem be rá, mert ennyire durva még soha nem volt. Napközben kicsit enyhült, így ki tudtam menni Zsömivel a tóhoz. Tényleg sokan szurkolnak, sokan csendben ugyan, d látom az olvasottságon. Nagy köszönet érte mindenkinek! Megint közeleg az éjfél. :)
      Így én is azt kívánom amit Te! Nyugodalmas jó éjszakát szép álmokat baráti öleléssel. :)

      Törlés