Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. október 24., szerda

Amikor fordul a világ

2018.10.23 -24.

Az ünnep Zsömi szempontjából eseménymentesen telt. Jó formában volt. Jól evett, jól mozgott, jól kommunikált. Minden a reményről szólt!
A ma reggel úgyszintén. Úgy pattant ki reggel az ágyából mint egy kis szöcske! Kis szöcske, öreg szöcske, de szöcske!

Majd fordult a világ. Nagyot fordult! 180 fokot. Megint rosszul lett. Kétszer is.
Szomorú idő jött, szelet és esőt hozó. Meg is jött. Még mielőtt megjött, én kimentem a vízre egyedül. Pergettem a nagy szélben. Majd rám vert a zápor, és viharos lett a szél. Behúzódtam a híd alá ,s vártam csillapodjon.

Ott kaptam a hívást miközben próbáltam megállni a szélcsatornában. Meli hívott. Zsömi rosszul volt. Hasonlóképp mint akkor éjjel, csak tán nem annyira erősen. De oszt úgy tűnt múló roham és elmúlt.
Amúgy is indultam haza, már csak arra vártam csillapodjon a víz felülről.

Hazaérve, gyorsan bekaptam az ebédem, majd készültem Zsömit megetetni. Meli elkészítette, én meg felnyaláboltam őkelmét, letettem az előszobába, hogy megyünk le. Étkezések előtt végezze el a dolgát, ne terhelje a szükség is.
Kicsit állt ott, majd összerogyott és oldalt dőlt. Kifeküdt! Tán el is ájult, nem tudom mert például a szemei nyitva voltak. De az nem kizáró ok, csak mondom, viszont ahogy odébb emeltem, hát nem nagyon reagált.
Az elmúlt két nap fényében, ez most nagyon szíven ütött!

Most találgatunk. Megint találgatunk. Talán a front. Meg hogy meghallotta a nagy szelet a kéményben és a lecsorgó esővizet a gyűjtőn. Talán. Egész életében rettegte az effajta időt.
Én meg azt rettegem, hogy az efféle találgatások már csak "vigaszág"!

4 megjegyzés:

  1. Sajnos nagyon tudom, milyen érzés látni,hogy elájul, nyitott szemmel, és nem reagál semmire. Az én spánielem 8 éves, a szívelégtelensége mellé neki társult egy ilyen jelenség. A doktornő javasolta,hogy próbáljuk meg neki a RELAXA -BITS készítményt. Növényi eredetű stressz oldó. Nekünk bevált napi 1/2 tabl.adok neki. Sajnos ahogy a koruk halad előre egyre érzékenyebbé válnak minden külső ingerre, ami nem mindennap fordul elő. Bizakodunk,hogy Zsömike is "csak" ezért ájult el. Baross u.-i rendelőben lehet vásárolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a tippet Márti! Amúgy is oda járunk már 15 éve. Dr Török Tímeához. Azt kívánom ritkán éld át a látványt te is! Vagy inkább soha!

      Törlés
  2. Hát, ijesztő lehetett...és szomorú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ijesztő. Meg is ijedtünk.
      Én le sem mertem írni, hogy milyen gondolatok futottak rajtam át. De most már igyekszem erre is felkészülni a későbbiekre. Úgy tűnik sajnos ez is hozzá fog tartozni. El kell viselni, együtt kell ezzel is élni. Élni!

      Törlés