Leírás

A hűséges társ, kísérő, barát, az igaz Vándor ... Élete, történetei, kalandjai. Egy igaz élet igazi történetekkel, igazi kalandozásokkal. Ő Zsömi, az Igaz Vándor!

Kérés

A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem. De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is. Elviheted ha kell, nem bánom, de ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való! Köszönettel: MJ

Keresés

"Inkább azt mondom el, hogyan élt." (Az utolsó szamuráj. 2003)

2018. október 11., csütörtök

Azt hittem, így már többé nem látom

2018.10.10.

Ez a póz több mint csodás! Azt hittem, már soha többé nem látom így aludni! Hozzáértők szerin, ha így fekszik akkor az a teljes bizalom, a teljes nyugodtság a gondtalanság, elégedettség jele!
Először még, a reggeli etetés és kezelések után az oldalán elnyúlva aludt, majd kicsit fészkelődött, a hátára fordult és úgy aludt ebédig.
Ha valamit, akkor ezt tényleg pozitívumként könyvelhetjük el! Meg az egész napot! Elfogyasztja az emelt adag ételeket is, nem hány a többtől sem, rendes az emésztése. Erősebb lett, mert hosszabb sétákat tesz, és sorra veszi elő a régi szokásait is. Kisétált az erkélyre körülnézni, újra kéri a babusgatást, hízeleg és láthatóan élvezi a törődést.

 Újra ellenséges a kutyákkal és haverkodik bizonyos helyzetekben az emberekkel. Mint például a vízparton a halőrrel. Igen biztató jel az is, hogy egyre többször sétál úgy, hogy a farkát nem húzza maga után, hanem vízszintesen tartja és lengeti. Egyre többször esik meg az is, hogy a lakásban mozog s olyankor magától, kínálás nélkül is iszik.A szájsebei kezelése is egyszerűbb mára. Teljesen letisztultak, húzódnak össze és már nem annyira érzékenyek mint az elején. Könnyedén veszi az ecsetelést, szájüreg tisztítást, fertőtlenítést.
Enni változatlanul nem hajlandó. Etetni kell. A kezdeti tiltakozást hamar leteszi és utána viszonylag együttműködő.
Biztosan a szájsebei is akadályozzák, visszatartják az evéstől, de akadt egy újabb probléma. Az egyik szemfoga. Roppant érzékeny lett a fognyakban. Kicsit visszahúzódott a fogíny s így szabaddá vált a fognyak egy vékony sávon.
Most akkor két eset lehet, ha megszűnik a fogíny és a nyálkahártya gyulladása akkor talán visszahúzódik, vagy kezelni kell valami módon. Én a Sensodyne fogkrémre gondoltam. Nekem anno bevált. Egy a gondom, hogy nem találtam adatot a mellékhatásaira. Minden fogkrém tartalmaz adalékokat, vivőanyagokat amiknek az összetétele előttem nem ismert a hatásuk meg pláne nem. Így aztán maximum úgy, hogy lekenem vele az érzékeny részt, rajta tartom legalább egy percig majd leszedem. e nyelje be mert meglehet a gyomrának sem jó a vesének sem. Na, ez még egy izgalmas dolog lesz! De hát, kockázat nélkül nincs siker.
S Zsömi esetében minden lépésben van kockázat.

4 megjegyzés:

  1. De: úgy tűnik, megéri kockáztatni is. Most már nagyon őszinte leszek, én meg azt hittem, hogy soha többé nem olvashatok már ilyet ezen a helyen. Ez tényleg maga a csoda, még akkor is, ha az alapbetegséget nem vesszük figyelembe, csak magát a kort. A 15 év általában fordulópont a kutyáknál, cicáknál, ritka amelyik túléli, legyen bármilyen jó sora is. Az, hogy Zsömi képes volt átlendülni a kritikus éven, megspékelve egy súlyos betegséggel, meg a járulékaival, nem mindennapi teljesítmény sem tőle, sem Tőletek, akik hozzásegítettétek ehhez.
    Igen, akár a kutya. akár a cica, szabadon felfelé fordított hasa, a teljes bizalmat, biztonságot, elégedettséget jelzi. Ezt a részüket általában védik, csak annak jelenlétében tesznek ilyet, akik felé feltétlen a szeretetük.
    Mára is szép napot, sok napsütést, baráti öleléssel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp megéri. ha nem kockáztatunk és nem vállalunk be dolgokat, már nem élne. Én is azt hittem. :) Ettől , a kortól, hatványozottan nehezebb. Sokszor nem tudom eldönteni, hogy a gyengesége miatti bizonytalanság okán réved, vagy már az időskori demencia is munkál.Ha igen, akkor sokkal nehezebb lesz előrébb jutni, mert majd egy idő múlva ő nem akar küzdeni. Köszönjük szépen! Baráti ölelésünk! :)

      Törlés
  2. Ez aztán nem semmi. Itt vannak a biztató jelek, mutatja végtelen segítőkészségeteket, s nem utolsó sorban Zsömi küzdeni akarását. Kitartást, találékonyságot és még sok-sok élményt kívánok Nektek együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt mondtam! Alig hittem a szememnek! :) Igen nagyon biztató jel. Nagyon remélem Zsömi is tovább akar küzdeni. Nagyon szépen köszönjük! :)

      Törlés